Проект "Інтернет. За і проти"

На цій сторінці ми, учні 8 класу розмістимо результати нашого дослідження з теми "Інтернет. За і проти".

Ми живемо в інформаційному суспільстві. Величезні об’єми інформації отримуємо з різних джерел, а особливо з Інтернет. Як не загубитися в цих потоках інформації? Як навчитися швидко і правильно аналізувати отриману інформацію? Для отримання відповіді на поставлені запитання, після перегляду презентації вчителя, ми проводимо підготовчу роботу: об’єднуємося в групи «Судді», «Адвокати» і «Прокурори». Група «Судді» створюють анкету «Використання Інтернету в навчальному процесі»  і проводять анкетування 45 учнів, 50 батьків та 35 вчителів. Крім того, за допомогою анкети «Місце Інтернету в твоєму житті»  проводять опитування серед своїх однокласників. Створюють діаграми за допомогою MS Excel.  Згідно з отриманими результатами, вони   складають список найбільш популярних сайтів серед наших однокласників і для яких цілей вони їх використовують. Ці результати виставляють на блозі і передають групам «Адвокати» та «Прокурори».
Група «Адвокати» - шукають корисну інформацію на цих сайтах і чи достатній об’єм цієї інформації. Група «Прокурори» - шукають «шум» на цих сайтах і який відсоток складає цей «шум». Результатом нашого аналізу сайтів є проведення судового засідання з питання «За і проти Інтернету».
Група «Судді» за результатами судового засідання роблять висновки відносно корисності і інформативності цих сайтів та дають рекомендації, на що треба звертати увагу при оцінці сайту, як можна правильно «фільтрувати» інформацію і як не потрапити в інформаційні «тенета». 

Немає коментарів:

Дописати коментар