На цій сторінці ми, учні 8 класу розмістимо результати нашого дослідження з теми "Інтернет. За і проти".
Ми живемо в
інформаційному суспільстві. Величезні об’єми інформації отримуємо з різних
джерел, а особливо з Інтернет. Як не загубитися в цих потоках інформації? Як
навчитися швидко і правильно аналізувати отриману інформацію? Для отримання
відповіді на поставлені запитання, після перегляду презентації вчителя, ми проводимо
підготовчу роботу: об’єднуємося в групи «Судді», «Адвокати» і «Прокурори». Група «Судді» створюють
анкету «Використання Інтернету в навчальному процесі» і проводять анкетування
45 учнів, 50 батьків та 35 вчителів. Крім того, за допомогою анкети «Місце Інтернету в твоєму житті» проводять
опитування серед своїх однокласників. Створюють діаграми за допомогою MS Excel. Згідно
з отриманими результатами, вони складають
список найбільш популярних сайтів серед наших однокласників і для яких цілей
вони їх використовують. Ці результати виставляють на блозі і передають групам «Адвокати» та
«Прокурори».
Група «Адвокати» - шукають корисну інформацію на цих сайтах і чи
достатній об’єм цієї інформації. Група «Прокурори» - шукають
«шум» на цих сайтах і який відсоток складає цей «шум». Результатом нашого
аналізу сайтів є проведення судового засідання з питання «За і проти
Інтернету».
Група «Судді» за результатами судового засідання
роблять висновки відносно корисності і інформативності цих сайтів та дають
рекомендації, на що треба звертати увагу при оцінці сайту, як можна правильно
«фільтрувати» інформацію і як не потрапити в інформаційні «тенета».
Немає коментарів:
Дописати коментар